פרובוקציה כמגנט למכירות

פרובוקציה כמגנט למכירות

Share on facebook
Share on google
Share on whatsapp
Share on email

מגנט יכול לשאוב את הברזל אליו, ויכול גם לדחות את סוגי המתכות, תלוי לאיזה צד הברזל יתקרב. כך היא גם ההשפעה של ‘פרובוקציה’ על מכירות.

שעת מנחה בבית הכנסת שכונתי , גם אלו המאריכים בתפילת שמו”ע סיימו כבר את תפילתם, החזן מסיים בנגינה את המילים האחרונות של הקדיש, ומילות ‘עלינו לשבח’ עומדים כבר על קצה הלשון, כולם עוקבים אחר אותו אחד שהתקרב לארון הקודש הוציא בוקסה ונגן מכיסו והחל להשמיע בקול גבוה, תזמורת רעשנית של שמחת נישואין, הנוכחים היו בהלם ולא הבינו מה מתרחש, היה אחד שאף החל בצעקות: ”כבוד ביהכנ”ס ! כבוד בית הכנסת !!”

 

המרעיש הזדרז לכבות את הנגן וביקש סליחה על ההפרעה באמצע התפילה. תוך כדי התנצלותו, הוא הסביר שהוא בא לאסוף מעות עבור הכנסת – כלה יתומה שאין לה אפילו את המינימום להוצאות החתונה…

 

מה נראה לכם על ה’שיטה’ שלו להגדיל את התרומות, האם היא יעילה?

 

האם פרובוקציה הולכת יחד עם מכירות?

 

פרובוקציה היא אמצעי להתבלטות ומשיכת תשומת – לב, אך פרובוקציה מתריסה היא גם פוגעת ברגשות הסובבים, הלקוחות סולדים ממנה וסביר להניח שיזדרזו לנתק כל מגע עם המוכר הפרובוקטור.


פרובוקציה מאוזנת


כלי זה הוא מאוד חשוב בפרסום, כי בפרסום אנחנו חייבים לעורר מעט מהשגרה.
כדי לנצל את ההשפעה של ה’פרובוקציה’ בצורה נכונה, שתביא תועלת ולא נזק. עלינו ללמוד לעשותה במידה מאוזנת, קצת להתסיס אך לא להרגיז.
כשתרצו לנוח עם חומר קריאה מגוון, תבחרו בקריאת מודעות לוח מהעיתון? או שמא תבחרו בקריאת טורים של שמות וכתובות בספר טלפונים?
סביר להניח, שעבור זמן המנוחה שלכם, תעדיפו רפרוף בפרסומות צבעוניות עם כותרות שמעוררות מחשבות, מאשר קריאה של מידע אינפורמטיבי יבש וחדגוני.
כשהקורא הממוצע מוצף בכל כך הרבה אינפורמציה, אין ברירה וכדי לזכות לתשומת ליבו צריך להבליט את הפרסום שלך, ולזה אחד הדרכים הוא השימוש בפרובוקציה, אך בתנאי שהיא תהיה במידה הנכונה, בלא לפגוע ברגשות.

מיקוד


חשוב מאוד שיהיה מסר לפרובוקציה, והוא ייתן איזה אינפורמציה ומידע עם ערך עבור הצרכן.
מאוד חבל לראות לפעמים פרסומים שבאמת יצרו פרובוקציה באזור התחום של המוצר, ואנשים מסתקרנים כבר לקרוא ולהבין את המסר, אך לא ברור מה המסר שביקשו להעביר.

עוד פוסטים מעניינים

ב-3 מילים: לקוח חסר תועלת.

ב-3 מילים: לקוח חסר תועלת. חס וחלילה! אין בעולם אדם שאין בו תועלת ! כבר במשנה באבות, כתוב: “אל תהי בז לכל

העסק נתקע ? למה לדחוף ? אפשר להתניע

הגיע הזמן שתפסיק לדחוף את העסק! בהודו ובנפאל ניתן למצוא עד היום רכב דו או תלת-גלגלי, המשמש להסעת מספר נוסעים (אך לרוב נוסע

תמונה אחת שווה אלף מילים…

תמונה אחת שווה אלף מילים… דוד ריזל בוגר קורס קופירייטינג בפרוג, מנהל קריאיטיב במשרד הפרסום “ריזל” נכתב ע”י דוד ריזל · ‏22/5/19 כשהנך מגלה בקבוק

השארת תגובה

הירשמו לניוזלטר שלנו

אל תחמיץ עידכונים חדשים בדוא"ל
גלילה לראש העמוד


חשבון 566344

על שם: פרסום ריזל

בנק פאגי 52

סניף 176

עיצוב מקצועי לפרסום העסק שלך?
זה רק חצי ממה שבאמת נחוץ לך!

מגבעת חצי חצי

קופירייטר מקצועי ומנוסה ישדרג את המלל במודעה שלך
כך שתביא לך מקסימום תוצאות
והכל בשעה עד שעתיים של ייעוץ טלפוני או פרונטלי

דילוג לתוכן